fiiiiiika

såg att det fungerade att mobilblogga så ni får antagligen lite uppdateringar ikväll! det är fortfarande osäkert vart det bär av. någon som vet något mysigt fik inne i stan som är öppet nu? vet att de finns ett i kungshallarna, men det kanske inte är världens mysigaste, haha!

har fotat en massa fina bilder ifrån igår, så de ska ni få se när jag kommer hem och har min kamerasladd! borde egentligen bära med mig den hela tiden, hahah. men då skulle den säkert försvinna :(( aja, nu snart ska vi gå ner till tåget. vad ska alla andra göra ikväll?

bilden är ifrån samma dag jag & Jonas kom hem ifrån Dublin.
åh, jag vill tillbaka. vårat hotell, staden, människorna!

Kommentarer
Postat av: Martina

Åh, har du varit i Dublin ? Visst är det fint ? Var där i februari 2008, medan jag var på praktik i Wicklow som ligger 2 timmar norr om Dublin :)

2010-03-28 @ 11:35:37
URL: http://zoomintome.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback