Värsta bussresan i mitt liv.

SERIÖST! Varför ska man betala sl massa fucking pengar när chafförerna ändå kör som fan. Åkte hem ifrån Jonas nu och kom hem för en stund sen. Värsta bussresan i mitt liv! Först och främst var bussen försenad några minuter, men det tänkte jag inte så mycket det, det brukar de ju vara. Men han körde fan 20 km/h på en 50 väg, och pratade i telefon. Han kunde inte svänga eftersom han bara hade en hand att styra med, (den andra höll han ju telefonen i) , och dessutom så höll han på att välta några gånger eftersom han körde in i trottoaren. Sen körde han rätt ut i rondellen när det var bilar i, och höll på att köra på en volvo. Inte nog med det så stannar fanskapet inte vid min station - även fast jag plingat och det står "stannar" när jag skriker "hallå?!" för att han har åkt förbi kör han vidare ändå, antagligen för att han inte hör eftersom att han pratar i telefon.

FYFAN. Säger det en gång till - Varför ska man betala SL massa pengar när de ändå inte kör som de ska, kommer i tid och nästan tar livet av en.

Funderar på att ringa SL imorgon. Men nu ska jag sova! Börjar 07:30 imorgon. Puss på er! Är glad att jag lever iallafall, ta hand om er.
Kommentarer
Postat av: emiliea

jaaaa ! den luktar super gott !!!!!: )

2010-01-03 @ 22:30:55
URL: http://emiliuua.blogg.se/
Postat av: Cajsa

Omg, idiotisk bussförare! :o

2010-01-04 @ 20:49:35
URL: http://lovelycajsa.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback