utvilad?

oj, de har gjort om nu på blogg.se. kanske därför det inte gick att ladda upp bilder förut?

hur som helst så skrev jag inte mer igår för att jag somnade vid halv 9. sen vaknade jag när mitt ppiller alarm ringde och gick upp och fixade mig & somnade åter igen, haha. så nu måste jag fan vara utvilad tycker jag .. ska till jobbet snart och sen slutar jag 16:15.

imorgon är det fredag! ♥
ha en bra dag alla & fortsätt kommentera.
ska svara på alla era kommentarer när jag kommer hem, lovar.
Kommentarer
Postat av: Sara

Hej och tack, du får gjärna följa mig via bloglovin.

2010-01-28 @ 14:19:12
URL: http://saransara.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback