söndagsmiddag

har kommit hem nu, men det kanske ni redan har märkt, haha. det var iallafall jättetrevligt hemma hos Anna och Nico. de har kommit på att vi ska äta söndagsmiddag där varje söndag. mojsigt. hur som helst så ska jag gå och lägga mig nu.

Jonas skulle egentligen ha sovit här inatt, men han glömde sitt busskort hemma, så det blev inte så sen. men han kankse sover här en annan dag i veckan. på fredag blir det troligtvis bio med Jonas, Sofia och Kim. and guess what, vi ska se Snabba cash då! hoppas den är grym.

Jonas hjälpte mig att fixa min digitala fotoram idag, så nu har jag typ 60 bilder där i. ska lägga in fler när jag har tid .. nej nu ska jag sova! vad tycker ni om den nya designen då? har fixat till det lite med stilen på texten osv. snyggt va?

sleep tight. ta hand om er.
Kommentarer
Postat av: malin

sv: ja vet den är så fin! Den kostade 249 kr:)

2010-01-17 @ 22:44:02
URL: http://malinannamariana.blogg.se/
Postat av: W E N D E L A

FRÅGESTUND i bloggen, bästa frågan får en länkning :)

2010-01-18 @ 01:13:46
URL: http://wendelalindblom.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback