planeringsdag i fittja

har precis kommit hem ifrån en lång planeringsdag ute i fittja med alla tre förskolor som min chef har hand om. dagen har faktiskt gått fort, även fast vi inte hade så mycket att göra på slutet av dagen. men vi har ändå fått lite planering gjord & fått lite idéer. bland annat ska vi börja hålla på lite med gips med barnen! grymt kul :D älskar att hålla på att skapa och så ..

förresten så tänkte jag passa på att hälsa mina arbetskollegor Josefin, Begard och Patricia välkommna till min blogg, haha. de fick adressen hit idag, så jag hoppas att de tittar in! :D så HEJ PÅ ER.

har inte så mycket mer att skriva om dagen, tänkte lägga upp lite dagens tips & sen kanske titta lite på nelly.com om det finns något snyggt där.

ha en trevlig kväll och ta hand om er ♥
Kommentarer
Postat av: Josefin

Hejsan på dig Ida!!!



Väldigt fin blogg :)

Vi ses i morgon

2010-01-25 @ 17:51:17
URL: http://porsner.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback