Ny dag, nya tag.

Godmorgon.

Nu var det dags att rulla emot jobbet. Jag vill tillbaka till mitt gamla jobb, ha mina gamla kollegor och de gamla barnen :( saknar de verkligen! Känns inte alls lika bra på det här stället. Föräldrarna till barnen kom inte ens fram och hälsade som de gjorde på mitt gamla jobb. Alla kanske hade en dålig dag? Hmm, jag vet inte..

Vill hellre jobba med de som är lite yngre .. Så jag får hoppas att det känns bättre på det andra dagiset som jag ska vara på varannan måndag, torsdag och fredag. De är mellan 1-5år så det blir lite blandat! Känns mycket skönare. Well well, jag får stå ut de här halvåret.

Aja. Nu ska jag gå till bussen.
Puss på er
Kommentarer
Postat av: Johanna

Sv: Jag är inte fast anställd någonstans men där jag jobbar mest och det man kan säga är mitt "huvudjobb" är Ica och där trivs jag jätte bra. Men jag har även fått ett lite vick/timanställning på fritids, eller det är allt från 6-9 åringar jag har haft men jag har mest varit på fritids. Men det har varit de gånger de har ring och frågat om jag kan vicka till en 3:e klass och då var jag nervös men det gick bra..sen har jag fått ha matte med 1:orna och så med..kul att växla lite. Men nu var det ett tag sedan jag var på någon skola (hoppar ju runt) eftersom jag fick ganska mkt tider på Ica och så höll jag just då på med mitt körkort så jag hade lixom inte tid för allt..men nu kommer jag kanske börja var där lite igen:) Jag har som sagt Ica, men det är lite lugnare där nu i två veckor så jag sa det.."ring mig och kolla, kan jag så kan jag"..de vet ju nämligen om att jag har ett annat jobb med..så ja..haha där fick du hela min story;)

2010-01-12 @ 09:50:40
URL: http://themusiclives.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sv: Åå vad kul! Ja, jag var ju inte i Sthlm när de var här senast. Jag bor lixom i Blekinge och jag kände att det var lite onödiga pengar för att inte ens vara säker på att få träffa dem. För två år sedan när jag var som galnast hade jag lätt gjort det. Men hade jag bott i närheten hade jag klart åkt dit, för att träffa mina kompisar osv. Men så blev det ju konserter i Swe i stället:D Och det var ju självklart att jag skulle gå på en och det blev den i Sthlm då jag ska bo hos Tillan som jag aldrig har träffat sen ska jag ju gå ihop med Ida och Lina med..du vet väl vilka det är?:) Så vi kanske ses i Sthlm då?! Sittplats eller stå?

Drömde världens sjukaste dröm inatt, tänkte jag skulle berätta om den på bloggen sen då det handlade om TH-konserten så kolla in den sen om du orkar läsa:P

2010-01-12 @ 09:56:38
URL: http://themusiclives.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback