Mobilblogg: nytt jobb imorgon

0-646d7cfabe97d34e920bc26ceff9b93e.png

 

(bild ifrån igårkväll när jag skulle möta jonas efter jag varit hos farmor och farfar) sitter och kollar på the hills medan jonas badar. är så himla hungrig så jag hoppas verkligen att han blir klar snart, haha. imorgon börjar jag på mitt nya jobb, och jag är spänd som fan! tänker på allt, som typ mitt nya schema, barnen - vad de kommer att säga, hur de är, hur mina kollegor är, hur det ser ut på min nya arbetsplats and so on, haha. nu börjar the hills igen, vi hörs lite senare eller imorgon. håll tummarna för att det går bra för mig imorgon. PUSS PÅ ER SMÅ HJÄRTEGULL.<3

 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag håller tummen:) Är det dagis du ska jobba på eller? Hade med velat prova på det, har varit en del på fritids och så men jag gillar småttingarna bättre;) Gått någon speciell linje för det elle?

2010-01-10 @ 15:22:46
URL: http://themusiclives.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback