Min älskade syster ♥

måste bara säga .. fyfan vad skönt att det är som förut mellan mig & Bella igen. det var någonting där i vägen för oss ett tag, och därför säger jag åter igen "stick to the friends you know.. if you don't want to loose them all in the end" .. och det stämmer faktiskt. har alltid gjort & kommer alltid att göra.

och jag har precis gått upp och har ätit frukost, försöker väcka Jonas sen ska vi åka in till stan och titta runt lite. superkul! btw så shoppade jag tröjor igår till Jonas och Mattias också, haha. fan vad snäll jag är!

nej, nu ska jag föna mitt hår.
ta hand om er så länge!
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback