Mikael Spreitz

sitter och tittar på GULDBAGGEN nu. och vet ni vad pappa säger? haha. att Mikael Spreitz (som var med i Stieg Larsson's flickan som lekte med elden. jätten, ni vet?) har varit farfars elev i Sturebyskolan och att han har bott här i Stureby. och jag var var så grymt rädd för honom bara att se honom på film. alltså betyder det att han kanske kommer hit till stureby ibland och hälsar på sina föräldrar (om de bor här) fan vad coolt! men gud vad rädd jag skulle vavra ifall jag såg honom ensam en sen kväll på väg hem.

Mikael Spreitz (i brunt hår) och Paolo Roberto.

Kommentarer
Postat av: Micke Spreitz

Hej du tjejen :-)

Jag läste i din blogg om mig själv :-)

Din farfar måste vara Uno Barck tror jag.

Han var min klassföreståndare när jag gick i Sturebyskolan,och var en snälling.

Jag är snällare i verkligheten :-) :-)

Hälsa Farfar.om han är i livet.

Kram Micke

2010-01-28 @ 22:37:26
Postat av: Maja

Haha han va min ThaiBoxar tränare ett tag :D

2010-11-06 @ 17:54:59
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback