I've never made promises

nu är jag hemma. pappa kom och hämtade mig hos jonas :) tack! ska snart gå och lägga mig, är så jävla trött och har ont i huvudet. dessutom gör det grymt ont i magen, och ingenting verkar hjälpa så jag ska ta en alvedon och lägga på min vetekudde och se om de går över tills imorgon. det måste det göra! jag börjar ju på ett nytt jobb.

har lagt över lite bilder på min mobil också, så att jag kan ha någonting som bakgrund, hihi. inte så kul med samma bilder hela tiden! just nu har jag en bild på mig och jonas som togs för ungefär exakt ett år sedan. jag är blond och han är snaggad med keps. my lovely boy, gud vad jag älskar dig! la över lite bilder på rebecka och mig också, + när vi var i dortmund och såg tokio hotel. och så självklart lite live bilder på tokio hotel tagna av mig ifrån olika tillfällen.

är btw inte ett dugg nervös för imorgon. men det kommer väl! haha. nu ska jag gå och ta nåt att äta. jag är inte arbetslös, fan vad jag är grym.

första gången jag träffade er. (och nej jag har ingen bild på gustav, vakten knuffade bort mig så jag hann aldrig ta.)
Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag var ju med på den signeringen, var oxå första gången för mig. Kommer aldrig att glömma de känslorna man hade den dagen..herregud vilken minnen som väcks!

Amsterdam var andra gången för mig och nu blir det tredje gången gillt i Mars:) Ska gå på någon av konserterna i swe?

2010-01-11 @ 18:39:50
URL: http://themusiclives.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback