it's friday baby!

IM HOME.

dagen har gått bra .. öppnade klockan 7 imorse så är rätt så trött, haha. sen har dagen gått jättefort. ni har säkert läst, men imorse när jag loggade in på bloggen så såg jag att jag hade fått en kommentar på mitt inlägg om Mikael Spreitz. och kommentaren var skriven av honom själv!! helt stört vad glad jag blev :D han kommer ihåg min farfar och allt. fick hans mejl så jag mejlade honom för en stund sedan .. hoppas att han svarar.

ikväll blir det utgång! ska snart börja göra iordning mig, men först ska jag lyssna lite på bra musik så man blir lite taggad för ikväll, haha.

vet inte vad jag ska ha på mig, men det löser sig alltid.

EDIT: OMG HAN SVARADE! :D
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback