I ♥ pilates?

nu ligger jag i sängen och tittar runt lite på internet. har som sagt suttit och tittat på familjen annorlunda, och fan vad chockad jag blev när jag såg tokio hotel affischer och en ryggsäck i två olika familjer i programmet. vafan, tycker varenda liten svensk tjej om de nu eller? hahah, helt stört.

hur som helst så gjorde jag precis 50 situps och jag är sjutk stolt över mig själv. jag ska börja leva nyttigt nu! så får vi se hur långt tid det tar innan det bryts (typ till fredag? haha) nej men 50 situps ska göras varje kväll hedan efter. det är ett mål jag har satt upp som jag hoppas att jag kan hålla. sen är det självklart det där med träningen också.. har funderat på att börja dansa, men vet inte vad. och dessutom så vill jag inte börja dansa själv! hur mobbat är inte det? haha. har funderat på gym & simkort, och det tror jag är det bästa alternativet ifall jag ska börja träna själv .. annars pratade jag och Rebecka om att vi kanske kunde börja på pilates, coolt ju! hur bra träning som helst , men jag tror verkligen att Rebecka skulle vara så grymt mycket bättre än mig eftersom att hon går på cheerleading och är lite mer smidig än mig, hahaha.

nog snackat om träning. nu ska jag sova & jag lovar att jag kommer drömma om chips och dipp, haha. undra när jag blir tjock egentligen? är ju fortfarande smal som en pinne - vilket i och för sig är rätt så bra. vem vill se ut som en knubbig gris? NO ONE.

btw så längtar jag tills mina kläder ifrån H&M kommer. puss & godnatt, take care

Kommentarer
Postat av: mava

sv: har strechat lite :)

2010-01-18 @ 21:34:59
URL: http://mava.blogg.se/
Postat av: mava

sv: ahhaa sommmaren är "snart" här och då mpste man tänka på kroppen ;)

2010-01-18 @ 22:50:23
URL: http://mava.blogg.se/
Postat av: Rebecka

ja, ska vi kolla upp det där med pilates :)? Det måste ju finnas nånstans i stan? För det är nog lättast för oss båda <3

2010-01-21 @ 16:21:11
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback