hanna & ida , superbra combo!

haha, hanna & jag har pratat telefon i typ 2 timmar nu. vi la precis på eftersom att jag ska gå och lägga mig alldeles strax. hur som helst så har vi grymma planer, och jag längtar som fan. hon kanske ska följa med mig upp :) så får hon se stureplan som hon så gärna vill, haha..imorgon är det torsdag och då kommer sofie & mattias och äter middag här eftersom att hon ska åka utomlands i typ ett halvår sen. men aja, nu ska jag fixa mig för sängen. lägger kanske in nåt dagens tips sen! puss på er.
Kommentarer
Postat av: hannisss

"fin blogg kolla gärna på min"

HAHA!! men jaaa!!!!! superduper bäst!!!!! vi och våra planer kan ingen slå haha! detta kommer bli grymt idis ! hihii... hoppas jag har cäääääsh så jag kan hänga med upp och hänga på sture P ! :D:D <3<3<3

2010-01-20 @ 22:01:42
URL: http://hannalysell.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback