Dagen på nya jobbet.

HEJ!

Tänkte bara meddela er hur dagen har varit. Kom hem för en timme sen ungefär, men jag har så grymt ont i huvudet så jag orkar inte skriva så himla mycket, och det får ni ha överseende med tycker jag ;). Iallafall så kom jag till jobbet klockan 09:00 och skulle prata med Eva (min chef) då. Vi satt ett tag och sen visade hon mig runt på förskolan. Det är 5 olika avdelningar nu, istället för 4 som det var på det gamla stället jag var på. Sen fick jag träffa lite personal, det var skönt men jag kommer inte ihåg så många namn, haha. Efter det knatade jag iväg till gamla förskolan och hämtade ett par täckbyxor eftersom att de inte hade några till mig på det nya stället. Väl tillbaka var det dags att gå in och sen skulle vi äta lunch. Fick bekanta mig lite med barnen, och det var skönt. Saknar dock mina gamla sötnosar jättemycket ..!! Men det kommer väl alltid vara något speciellt med de eftersom att de var den första gruppen jag hade.

Fick reda på schemat för jämna måndagar, tisdag & onsdag också. Imorgon börjar jag 07:50 och slutar 16:00, och på onsdag börjar jag klockan 08:00 och slutar 16:30, och så tror jag att mina ojämna måndagar, torsdag och fredagar kommer se ut också. Hoppas dock att det blir lite ändring på fredagarna .. Skulle ju vara kul, haha. Menmen, vi får se. Tror att jag skulle få reda på det imorgon.

Nej nu ska jag hitta på nåt roligt. Puss på eeeer!
Kommentarer
Postat av: Johanna

Sv: Okej, är lite avis på ditt jobb:P Att jobba på fritids är oxå kul men jag gillar ju som sagt de mindre barnen, de är lite lättare på något sätt. Men vi får se, det kan faktiskt vara så att detta med fritids och så kan utvecklas till dagis man vet ju aldrig..men jätte kul för dig:)

2010-01-11 @ 19:08:21
URL: http://themusiclives.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback