walk the dessert

hej sötnosar

har kommit hem ifrån jobbet nu och sitter och lyssnar på lite muuusic. alldeles strax ska jag hoppa in i duschen, och sen ska jag som sagt till kärrtorp och titta på bajen fans hockey match med Sofia och hennes två kompisar. Jonas och Kim ska också dit, så vi får de ifall jag, Jonas, Sofia och Kim hittar på något efteråt.

imorgon ska jag träffa Anna och fika med henne! ska bli supermysig.. efter det ska Jonas och jag förhoppningsvis hem till Bella och Henrik för att se hur deras nya lägenhet ser ut osv. + umgås såklart ;) haha. kommer bli riktigt najs!

ställningen just nu i veckans blogg + mini-tävlingen:
1. Hanna - 96 röster
2. Rania - 86 röster
3. Natalie - 37 röster

FÖRÖVRIGT: 27&28 dagar kvar!!!!
Kommentarer
Postat av: Veronique

Sicken söt headder! :))

2010-02-06 @ 17:11:28
URL: http://www.improveme.se/veronique
Postat av: kimberly & hannah

fin blogg !

2010-02-06 @ 17:53:42
URL: http://finasteflikkorna.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback