vad kan ha med med sig som matsäck?

hej alla sötnosar!

är på jättebra humör idag av någon anledning, haha. vet inte riktigt varför men det är bra iallafall :D sitter och lyssnar lite på musik och tänkte ladda över tokio hotels nyaste album till min mobil.. har fortfarande inte gjort det! nu är det inte långt kvar.. btw så känns det som om det är skitmycket snack om tokio hotel nu för tiden - lite får ni läsare stå ut, men jag ska ändå försöka minska på det lite.

gick in på Belle och Swedens blogg för första gången idag också. vet ni vem hon är? har typ aldrig vetat vem hon är tror jag! är jag fett efter då eller? hon verkar iallafall vara en riktigt skön brud! och hennes blogg går ju bra så :) haha.

snart ska jag åka och handla matsäck, för imorgon ska jag på historiska museumet tillsammans med jobbet. vet bara inte vad jag ska ha med mig.. några snabba & enkla förslag på matsäck?

nej nu ska jag lyssna vidare på min musik.
vi hörs senare! love
Kommentarer
Postat av: I D A :)

allt bra? :D

2010-02-17 @ 17:43:53
URL: http://idaelfs.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv. jo jag mår bra :D

toppen :D

2010-02-17 @ 18:01:20
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback