sammanfattning för er som inte förstod

nu har jag lugnat ner mig lite, haha! jag var helt överspeedad och typ stod och hoppade i rummet när bokningen var klar :D jonas trodde typ jag var helt psykad. det tyckte säkert hotellet också eftersom jag & hanna typ ringt de 5 gånger idag och frågat ungefär samma saker ;)

hur som helst, för er som inte förstod mitt förra inlägg. jag & hanna ska ju se tokio hotel i göteborg om 21 dagar, och istället för att vi ska sova hemma hos henne så ska vi sova på ett 5 stjärnigt hotell som heter elite plaza. det är ett utav de finaste i göteborg och vi har en juniorsvit :D så jävla najs. + att vi kommer äga sönder.

en liten mindre rolig grej är att jag typ börjar få en vagel i ögat och jag ska fanimej ut imorgon. den får inte växa! försökte leta reda  på vad man kunde göra för att få bort de snabbt, och då var det någon som hade skrivit att man kunde spotta i ögat för salivet är tydligen jättebra .. så jag får väl fråga jonas om han kan spotta mig i ögat (fyfan vad äckligt!) HAHAHA. just kiddin'. jag är på så jävla bra humör så det finns inte.

jonas är bäst och vackrast.

20 & 21 dagar kvar bella & hanna. nu ska jag sova.
kärlek och respekt till er mina underbara läsare.
Kommentarer
Postat av: Johanna

Sv: nej jag ska ju inte det..bara i Sthlm:/ Vadå då?<3

2010-02-11 @ 22:09:07
URL: http://themusiclives.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback