passed out

åh, har haft över 100 besökare idag, och dagen är inte ens slut ännu. hoppas att ni fortsätter läsa & kommentera idag har jag varit hemma & eftersom att jag sjuk. såjävlatråkigt.

igår började det med migrän och jag mådde sjukt illa!
gick och la mig efter att ha tagit alvedon. och imorse när jag vaknade hade jag minst lika mycket migrän .. men jag kämpade mig upp ändå. gick upp och sminkade mig, valde kläder osv. men jag kunde inte ens gå utan att det värkte i hela huvudet & bara någon hostade så kändes det som att mitt huvud skulle sprängas. så jag ringde jobbet & sjukanmälde mig .. somnade om i ca 2 timmar och när jag vaknade och skulle gå ner och för att äta frukost började jag kallsvettas som fan och det kändes som att jag skulle svimma. så jag satte mig i mitten av trappan och väntade tills jag slutade bli yr! tillslut kunde jag gå ner igen och äta frukost.

idag har jag inte gjort så mycket. min näsa rinner & jag har fortfarande ont i huvudet. hemskt! imorgon ska jag också vara hemma, men på torsdag blir det att gå till jobbet. man kan ju inte vara hemma hela veckan! that sucks.

idag har även mamma & pappa köpt en ny säng till mig. en 120 ifrån jysk! så den kommer på torsdag.. någon som kan vara bärhjälp tillsammans med mamma? haha. både pappa & mattias har ju skadat knäna så det blir lite svårt för de att bära en tung säng. och jag är för svag för att bära den!

nu ska jag titta på tv & sen ska jag sova så att huvudvärken går bort. (hoppas jag!)
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback