min vagel är huuuge

asså OH NO. min vagel har typ växt under natten! antingen är den extra svullen nu på morgonen, eller så kommer den att se ut såhär hela dagen.. det är på underdelen av ögat så det ser typ ut som att jag är skittrött och har en liten påse, hahaha. fyfan vad hemskt! jag ska fan ut ikväll.

men fuck that. idag är det FRIIIDAY! och jag slutar 15:45. me like! och dessutom så svarade ida och lina, och de vill joina oss på vårat hotell i göteborg efter konserten. det blir great som fan.

måste bara låta lite som en bitterfitta nu (förlåt hannis om jag tog ditt ord, men det passar inte såå bra här) jag blir trött på att det aldrig kan bli något kösystem i göteborg. + att det typ kommer vara 5 olika köer för att det är typ 5 ingångar till scandinavium. why? asså gör bara 1 kö, det blir mest rättvist. men a, fine. så fort man yttrar sig på THF blir typ alla galna.

nu ska jag till jobbet.
puss på er!

lovar att barnen kommer fälla en söt kommentar om min fina vagel idag.


19 & 20 dagar kvar.

Kommentarer
Postat av: Uusi

jag vill oxå se dom ! biljetterna var redan utsålda när ja kollade ! :(

2010-02-15 @ 20:12:11
URL: http://writetoyou.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback