måndag

hej allihopa.

har värsta skrovlet i halsen idag :( jag får fan inte bli sjuk. alla barnen på dagis håller på att hostar, och alla vi pedagoger också, SKITKUL! dessutom ångrar jag att jag inte tog ledigt på torsdagen den 4e mars också.. är helt stressad över hur jag ska kunna få tid att packa alltihopa. nervös över att jag ska missa nåt osv! fan också.

ska börja packa idag, skrev upp en massa saker som ska ner i resväskan och i vanliga handväskan! och förhoppningsvis så har jag inte glömt något, haha.. ska även skriva ut konsertbiljetten och ta det lugnt hemma framför annorlunda familj som går på tv idag, woho! typ det enda som är bra med måndagar.

aja, nu ska jag pimpla mer te och njuta av min sista tid på rasten, puss på er!
ikväll ser Rebecka och Essi Tokio Hotel i Luxemburg. är inte alls avundsjuk...
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback