konsert hysteri

helgen har varit helt underbar.

OCH DET ÄR 11&12 DAGAR KVAR. setlisten har kommit ut, och låtarna blir så jävla bra! de flesta är på tyska, och det är så JÄVLA bra. Bill blir mer "naturlig" då :D sitter och lyssnar på alla låtar nu, en för en, som de ligger på setlisten, och jag vet helt seriöst inte hur jag ska beskriva min lycka. Hanna och Bella. HELT UNDERBART.

jag måste börja packa. jag hatar att vara ute i sista sekund! HAHA. och dessutom så måste jag ha med mig massa aluminuim folie, pressäning och sånt eftersom att det är snö kvar och säkert svinkallt. sovsäck, 5 halsdukar, "rånarluva", 3 vinterjackor, 5 vantar, 5 strumpor.

ja, jag ska inte sitta & avslöja allt, haha.

MEN ASSÅ.
jag älskar Jonas!
Kommentarer
Postat av: BELLa

Jaaa!! Skoja inte! :o

2010-02-22 @ 11:58:44
URL: http://isabellenojd.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback