Inte långt kvar nu

4 & 5 dagar kvar. SICK.

Jag är fortfarande hes, hostar och har ont i halsen. WOHO. Jag känner hur konserten närmar sig, och fan vad kul det kommer vara att gå på en konsert om jag inte ens kommer kunna snacka normalt! Kommer inte kunna sjunga med i låtarna tillsammans med Bill osv. Nej men va fan, det här blir great.

Funderar att vara hemma imorgon också så att det inte händer något mer med mitt tillstånd, haha. Typ som att jag skulle kunna få feber eller så. Men vi får se imorgonbitti!

Puss på länge.
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback