huvudvärk - som vanligt..

gick in på en viss persons facebook nyss och såg lite bilder på den personen. asså det är skrattretande att folk klär sig som de gör. det spelar ingen roll om de har pojkvän eller inte - varför ska man klä sig som en jävla hora och se ut som en felknullad get i facet? asså förlåt, alla har väl haft sin fjortistid, även jag, men jag hoppas att ni förstår vad jag menar.

hur som helst så har jag varit på museum idag med jobbet! det gick jättebra och min lilla grupp med barn som jag skulle hålla reda på var jätteduktiga. sen var jag tvungen att åka tillbaka lite tidigare till förskolan för att hjälpa en annan avdelning med mindre barn! de var mellan 3-5, som jag är van vid att jobba med. supersöta! :) haha. efter det var det "APT" möte, och där togs det väl inte upp så mycket speciellt, haha!

nu har jag skitont i huvudet! men har ätit middag och så, så snart ska jag sova så jag orkar gå upp och jobba imorgon.

Kommentarer
Postat av: hanna

HAHAHAHHAHAHAHAHA!!!! åh herre! du är crazy! "felknullad get i facet" haha du gjorde precis mig dag!



denger dig snart fresten :)

2010-02-19 @ 17:27:04
URL: http://hannalysell.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback