Födelsedagsfirande imorgon

Åt precis middag, PIZZA! as gott. Men var inte så hungrig så sparade bitarna som blev över och tar de senare ikväll eller nåt.. Nu har jag tänkt att jag ska städa mitt rum lite. Det ser inte så snyggt ut just nu, om man säger så..

Så det är väl inte så mycket mer än städning & packning jag kommer syssla med ikväll för att försöka bli frisk till torsdag nästa vecka. Imorgon kommer det lite folk hit för att fira min älskade lillebror som fyller 18 på måndag! Kan inte riktigt fatta att han blir så stor nu, haha. Min lilla lillebror liksom!

Jag och Mattias på bilden 2008. (Mitt långa fina hår, buhu!)

Kommentarer
Postat av: johanna

svar : okej, vad jobbigt! :)

2010-02-26 @ 18:59:49
URL: http://joojo.blogg.se/
Postat av: johanna

svar : aa det är sant :)

2010-02-26 @ 19:17:15
URL: http://joojo.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback