en lista till er

Jag har:
(x) snott den här listan från nån
(/) rökt en cigarett (inte en hel, smakar bajs)
( ) rökt en cigarr
( ) varit hög
(x) varit full/berusad
( ) hånglat med någon av samma kön
(x) varit kär
(x) blivit dumpad
(x) dumpat någon
( ) fått sparken
(x) varit i knytnävsslagsmål
( ) rymt hemifrån
(/) haft känslor för någon som inte kännt samma sak
( ) blivit arresterad
( ) hånglat med en främling
(x) ljugit för en kompis
( ) varit kär i en lärare
(x) skolkat
( ) legat med en medarbetare
( ) sett någon dö
(x) flugit
( ) spytt i en bar
( ) sett en del av mig själv brinna
( ) crowdsurfat under en konsert
( ) varit i ett våldsamt förhållande
(x) tagit smärtstillande
(x) älskar eller saknar någon just nu
(x) legat på rygg och sett molnen flyga förbi
(x) gjort en snöängel
( ) haft ett te-party
(x) byggt ett sandslott
(x) hoppat i en vattenpöl
( ) lekt uppklädd
(x) hoppat i en lövhög
( ) åkt släde
(x) fuskat när jag spelat spel
(x) varit ensam
( ) somnat i skolan/på jobbet
( ) använt ett falskt id
(x) rört en orm
(x) sovit under stjärnorna
(x) blivit kittlad
( ) blivit rånad
(x) blivit missförstådd
( ) tagit hand om ett råddjur/en get
(x) vunnit en tävling
(x) gått mot rött
( ) blivit avstängd från skolan
( ) varit i en bilolycka
(x) haft kramp
(x) känt mig som en utstött
( ) ätit ett helt glasspaket på en natt
( ) dansat i månljus
(x) ogillat mitt utseende
(x) varit vittne till ett brott
(x) ifrågasatt mitt hjärta
( ) varit besatt av post-it lappar
(x) gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna
(x) varit vilse
(x) varit på andra sidan landet
(x) simmat i havet
(x) kännt som om jag håller på att dö
(x) gråtit mig själv till sömns
( ) lekt polis och rånare
(x) sjungt karoke
(x) betalat för mat med bara mynt
(x) fångat en snöflinga på tungan
(x) dansat i regn
(x) skrivit ett brev till tomten
(x) tittat på solnedgången tillsammans med någon jag bryr mig om
(x) blåst bubblor
(x) gjort upp eld på en strand
( ) förstört en fest
(x) åkt rullskridskor
(x) fått en önskan inslagen
( ) haft sex med en apa
(x) burit pärlor
( ) hoppat från en bro
( ) ätit hund/katt-mat
( ) sagt till en främling att jag älskar honom/henne
(x) kysst en spegel
(x) sjungt i duschen
(x) burit en svart klänning
(x) drömt att jag gift mig med någon
(x) limmat fast min hand i något
( ) fastnat med tungan i metall
( ) kysst en fisk
(x) suttit på ett tak
(x) skrikit så att du inte fått luft
( ) pratat i telefon i mer än sex timmar
(/) stannat uppe hela natten
( ) inte duschat på en vecka
(x) plockat och ätit ett äpple direkt från trädet
(x) klättrat i träd
(x) haft en träkoja
(x) är rädd för att titta på skräckfilm ensam
(x) tror på spöken
( ) burit fula/annorlunda kläder i skolan för att höra vad folk säger
( ) spelat kyckling
( ) blivit puttad i en pool med kläderna på
(x) blivit tillsagd av en främling att du är söt
( ) brutit ett ben eller arm
(x) fångat en fisk och sen ätit den
(x) skrattat så mycket att du grät
(x) gråtit så mycket att du skrattade
(x) fuskat på ett prov
(x) haft en Britney Spears-skiva
(x) glömt någons namn
(x) sovit naken
(x) svimmat
(x) gråtit på tunnelbanan
( ) haft sex på offentlig plats
( ) legat med fler än tio personer
( ) snattat
( ) drömt att jag haft sex med en/flera vän/vänner
(x) pratat med en främling i mer än fem minuter
( ) gett en uteliggare mer än 50 kronor
( ) spottat på någon jag ogillat
( ) hoppat bungyjump eller något annat riktigt äventyrligt
(x) haft sex i en IKEAsäng
( ) haft sex i en IKEAsäng på ett IKEAvaruhus
( ) varit otrogen
(x) varit svartsjuk
(x) jag kan skriva utan att titta på tangenterna
( ) bara gått fram till nån och börjat prata
( ) simmat två mil i sträck
( ) skjutit paintballs
(x) nekat en tiggare pengar även fast jag haft massa pengar på mig
(x) gjort ett konto på Lunarstorm
(x) gjort ett konto på Helgon
(x) blivit döpt
( ) tältat i ett tält utan tältpinnar
( ) dragit med mig IKEA-säng på ett läger
( ) kletat banan i någons hår
( ) gett en blomma till en komplett främling
( ) fått ansiktet duschat med 2 liter Fjällyoghurt
( ) nästan tatuerat mig
(x) gått på styltor
( ) snackat med en helt främmande dvärg
( ) klättrat upp för en lyktstolpe
(x) fått sendrag
(x) fyllt i en jättelång lista på saker jag gjort
(x) träffat en ängel
( ) pratat med Gud
( ) kastat en snöboll på en random person
( ) varit lite små-berusad på en flygplats och missat incheckningen
( ) fått spam-mail ang. penis enlargement
(x) bastat
( ) varit under vatten i ca 3 minuter
(x) varit jävligt trött
(x) varit bakfull
( ) haft cybersex
( ) gått på händerna
( ) kastat mig av en båt i 40 knop
(x) blockat en användare på MSN
( ) lärt mig säga massa fraser på bulgariska
(x) cyklat jättelångt
( ) kört bil ganska långt
( ) haft en katt
(x) velat ha en hund
(x) varit förkyld
(x) stukat foten
(x) städat mitt rum
( ) blivit utskrattad eftersom jag har Nalle Puh- och Ringaren i Notre Dame-påslakan i min säng
( ) lärt känna en kusins kompis
(x) druckit mycket apelsinjuice
(x) blivit hungrig
(x) ätit många äpplen
(x) druckit mycket mineralvatten
( ) dansat salsa med en spansklärare
(x) haft en jättebra tekniklärare
( ) blivit mordhotad
( ) krupit in i ett påslakan och inte hittat ut och därmed fått en våldsam panikattack.
( ) krupit in i en sovsäck och inte hittat ut och därmed fått en våldsam panikattack.
(x) tagit några bloss på en cigarett
( ) tagit några bloss på en cigarr
( ) testat snus
( ) tagit sönder glasögon
( ) backat på en parkerad bil med min bil
( ) åkt långfärdsskridskor
( ) tränat på gym
(x) sagt åt ett antal människor att jag hatar dom fast jag inte gör det.
(x) blivit väckt
( ) mediterat på en fotbollsplan
( ) skrikit åt Gud
(x) missat en massa festivaler
( ) gått en mil
(x) klippt en gräsmatta
( ) lagat en gräsklippare
(x) åkt moped för fort
(x) åkt bil för fort
( ) legat på ett obduktionsbord
( ) nästan dött
(x) fått reda på en polares bankomatkortskod
(x) velat hoppa fallskärm
( ) vägrat åka berg-och-dalbanan på Gröna Lund
(x) bakat bullar
(x) ätit en vegetarisk maträtt
( ) blivit slagen med en gitarr
(x) skottat snö
(x) satt upp affischer
( ) haft sönder en trädgårdsstol av misstag
(x) fått nåt skräp i ögat
( ) blivit tillsagd att jag ska vara tyst av en kvinnlig polis
( ) duschat med en ko
( ) sprungit maja gräddnos loppet
( ) låtsats vara homosexuell bara för att det varit jävligt roligt
( ) gått igenom en stor jättemörk skog helt själv på natten
( ) klappat en jättestor spindel
( ) klappat en jättestor orm
( ) spikat kabel
(x) gått ut låg-, mellan- och högstadium
(x) fått cellskräck
(x) blivit arg
( ) sprungit bort frustration
(x) legat på rygg
(/) läst massa böcker
( ) sovit nästan 5 timmar på ett bibliotek
( ) ätit ett A4
( ) haft sönder ett fönster
( ) huggit ner ett antal träd
(x) dekorerat några julgranar
(x) varit uppkopplad på internet
( ) lurat en etta
( ) hittat en strumpa i ett datorchassi
( ) gått i en klass med enbart människor av det motsatta könet
( ) gillat orup
( ) tillverkat en skateboard
( ) kunnat knyta en slipsknut
( ) sagt till någon att denne förtjänar att dö och menat det
(x) ätit brända marshmallows
(x) bitit någon i kinden
( ) trott att jag kunnat flyga
(x) lekt pirat/sjörövare
(x) gjort en skattkarta
(x) gillat backstreet boys
(x) gillat spice girls
(x) somnat i en låda
( ) kastat/slagit/sparkat sönder ett fönster
(x) sportat
(/) varit rädd för vampyrer
(x) byggt en lådbil
( ) varit kommunist
( ) haft tuppkam
( ) livnärt mig på gröt
( ) kollat på porrfilm
(x) gått barfota i snö
( ) gått naken genom en stad
( ) hängivit mig åt en religion
( ) varit ikädd en kort rosa klänning och pratat om brad pitt som om vi kände varandra
( ) spelat flöjt
(x) tagit fel på veckodag
( ) haft en magnus uggla-tröja
( ) ätit picknick på ett tak
(x) klättrat i berg
( ) rökt mossa
( ) ätit myror
( ) varit allergisk mot kall falukorv
( ) gråtit över spilld mjölk
(x) ätit bullar i en hiss
(x) byggt en koja
( ) kört traktor
( ) pallat körsbär
( ) läst kafka och känt mig svår
( ) målat hus
( ) blivit kallad för hora
(x) kallat någon för hora
( ) varit kär i en seriefigur
( ) snattat på ica
( ) hällt isbitar i någons kalsonger
( ) kittlat en polis
(x) badat naken i havet
(x) badat med kläder
(x) skrattat när någon gjort sig illa
(x) kastat kottar på någon
(x) kramat någon första gången ni träffats
( ) drömt om att döda någon
(x) ridit
(x) bakat bullar
( ) somnat i telefon
(x) haft sönder saker
( ) varit på festival
( ) pussat en kändis
( ) kunnat jonglera
(x) ätit rå potatis
( ) bjudit en kändis på bira
(x) spionerat på någon
( ) cyklat enhjuling
(x) vunnit på lotto
(x) ätit smör
( ) skaffat barn
( ) varit nära döden
( ) hånglat med en homosexuell kille
( ) flyttat hemifrån
(x) posat framför en staty
(x) legat på gatan
(x) pussat en ponny på mulen
( ) blivit biten av en fet kisse
(x) lagt till en dum fråga på en allt för lång lista
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback