Elite plaza hotell

har precis pratat klart med Hanna i telefonen. ringde till hotellet och bokade om så att rummet står på mitt kortnr istället - IFALL någonting skulle hända. det vore ju inte så kul då ifall de tog avgift ifrån Leos kort då, haha.

hur som helst så har jag skitont i halsen, och det suger. jag får verkligen inte bli sjuk nu! (men hellre den här veckan än nästa, haha!) plus att Hanna också håller på att bli sjuk, och det suuuger. varför just nu liksom!? btw så är Rebecka och Essi säkert inne i arenan nu i Luxemburg, avis? ehm, JA. men jag hoppas att de får det så himla roligt och verkligen njuter av konserten.

snart blir det middag, och sen ska jag titta på annorlunda familj, som jag har längtat, haha.
vi hörs lite senare, nu ska jag lyssna på bra musik! ♥
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback