Tankar kring Tokio Hotel ankomsten

okej. nu har jag lungat ner mig och fått i mig lite mat, det var gott! haha. det blev 3 stycken vårrullar och sen hade Mattias ätit pizza så jag åt upp pizzasalladen, så himla gott!

sitter och kollar runt lite på olika sidor för att försöka få mer info angående Tokio Hotel och nästa vecka. det är ju fortfarande inte helt klart vad de ska göra ännu.. och vissa tror att de blir signering och vissa tror bara att de ska prata med media. jag tror faktiskt bara att de blir de sistnämnda, tyvärr. deras singel kommer väl ut 18e september, eller? och varför skulle de ha en signering på en skiva de inte har släppt ens? aja.. jag vet inte..



nu ska jag fortsätta prata med Jonas i telefon.
ha det bra! pussen.

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback