Up up up and away we fly

Pappa har inte kommit ännu. Han ska ju skjutsa mig hem till Jonas. Hihi.

Imorgon ska jag ringa två viktiga telefonsamtal. Har tänkt över det ena och känner att det jag tänkt är det enda rätta. Så, så får det bli.

Idag efter tandis ringde pappa mig och frågade ifall jag ville komma till hans nya kontor och sen äta lunch med honom. Och självklart ville jag det! Jag hade ju inget annat för mig. Så jag kom dit och så åkte vi och åt på en mysig resturang med hans kollegor också. Jag tog en bakad potatis med räkröra. Fan vad smaskigt! Haha. Trodde inte att den skulle vara så stor som den var, (bild kommer) orkade inte äta upp allt! Men mysigt var det iallafall. Tack pappi! <3

Sen var det av till jobbet och direkt hem och äta. Sen skulle jag fixa en tjejs design, därför jag inte uppdaterat någonting här ikväll! Eller inte så bra iallafall.. Haha.

Nu ska jag se om han har kommit.
Love u!
<3
Kommentarer
Postat av: Malin

God morgon!

Hoppas du har sovit gott :)



Trevligt att ens pappa frågar om man vill äta lunch med honom ^^

2009-10-01 @ 06:39:15
URL: http://maaajjiiin.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback