Tokio Hotel imogon!

Sitter i sängen. Och nej jag har faktiskt inte precis gått upp.. Jag har varit uppe sedan halv 9 idag! Grymt va? Haha. Jag försöker vänja mig lite tills imorgon då jag ska gå upp klockan 4 för att vara tidigt ute till NRJ. För er som inte vet så ska Tokio Hotel vara där.. Antar att det är många som ska sova där, men det kan tyvärr inte jag!

Jag är så himla nervös inför morgondagen! Jag har älskat Tokio Hotel sedan 2004.. Och nu äntligen, kommmer de till Sverige igen. Förra gången hade de ju signering, men nu är det "bara" interjuver.. Snart hoppas jag på en spelning.

Aja, nu ska jag fixa mig sedan ska jag iväg till jobbet.
Btw, så ska jag kanske jobba på mammas jobb imorgon! Det skulle vara superroligt :)

Ska ni försöka träffa Tokio Hotel imorgon?

Kommentarer
Postat av: Lisa [ENDASTLISA]

fin blogg :D

2009-09-07 @ 18:02:32
URL: http://endastlisa.blogg.se/
Postat av: Lisa [ENDASTLISA]

finfinblgog :D

2009-09-07 @ 20:17:47
URL: http://endastlisa.blogg.se/
Postat av: FRIDA - It´s all about me

sv; Vad fin! :)

2009-09-07 @ 21:05:49
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback