Tjejproblem

Ligger fortfarande i sängen. Anna gick upp typ 7, men jag sov. Haha! Sen gick hon vid 8 och då kunde jag inte somna om så jag gick upp och åt lite frukost. Sen har jag bara kollat på tv och så där. Ska snart hoppa in i duschen sen ska jag på hemligt ärende.

Igår jobbade jag ju. Fick 90kr, grymt eller hur? Inte direkt va. Hoppas att jag får komma tillbaka till dagiset, jag trivs så bra där. De ska ha personalmöte där idag så jag får reda på idag eller imorgon ifall jag ska dit eller inte.

Har sjukt ont i magen och huvudet idag. Kan knappt stå upp, hoppas att jag kan jobba ikväll (och tjäna 90kr till.. Haha, nejdå!)

Nu ska jag hoppa in i duschen. Puss på er!

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback