Ont i nacken!!!!

Haha, vet ni? Mamma åkte precis iväg och skulle handla och då bad jag henne köpa avokado och majs! Tänkte göra lite sallad till middagen, mums. Vi ska äta lax och det ska bli skit gott. Bad henne att köpa 3 avokado så kan man äta en också eftersom att det räcker med typ max 2 i salladen.

Nu sitter Mattias och stressar som fan för att han vill ha datan och spela Fotball Manager.. Shit, haha :p
Får datan senare ikväll iallafall och då uppdaterar jag. Ska till jobbet imorgon och då hoppas jag även att min nacke är bättre eftersom att jag har jätteont i den, får knapra piller! *hehe*

Kommentarer
Postat av: BELLa

Åååh, min ängel! :D Det skulle vara jättesnällt!! :D

Vet inte om jag ska ha kvar bakgrunden eller om jag

ska ändra... Du får bestämma, men ta någon färg som man blir glad av! :D typ serisrosa eller något :D <3<3

2009-09-17 @ 17:20:15
URL: http://isabellenojd.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback