Nya bloggar sökes!

Är så trött på alla bloggar som jag läser just nu. Vill läsa nya som uppdaterar ofta och mycket! Skicka din blogglänk i en kommentar så kan jag börja läsa sin också!

Har förresten precis fixat mig klart och tänkte fota så får ni se, haha. Men innan det så ska jag försöka hitta på någonting som jag kan äta.. Det finns ju ingenting här hemma! Och middagen är klar när jag är på jobbet.. Så det blir väll nåt snabbt, ett äpple eller så. Fan alltså, jag är hungrig!


UPDATE: Sofia fick jobbet!!!! Grattis gumman, fan vad kul! Alla älskar Citysälj! Haha.



Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback