Ny hårfärg

Har precis ätit middag! Korvstråganoff med pasta, skiitgott! Haha.

Idag gick det jättebra på jobbet. Öppnade ju med mamma idag så jag började klockan 7. Men imorgon får jag sovmorgon och börjar inte förns klockan 09.00. Skönt! Haha. Idag efter jobbet så åkte jag ju direkt till frisören. Håret blev jättebra, men det är kort! Haha. Mitt var ju så slitet så hon var tvungen att klippa upp det en bit. Funderar iallafall på att skaffa hårförlängningar nu i veckan igen så då blir det ju lite längre :). Haha! Vem vill följa med till stan?

Förresten så fixade det tills sig med min blogg nu. Förstod vad det var så jag fixade till det! :) Grym jag är!
Aja, nu ska jag fortsätta kolla på Unga mödrar.

Pusspuss
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback