Lite seg

Godmorgon bloggen! Läget idag? Haha.

Jag ligger fortfarande i sängen och kollar på tv. Ska strax gå upp och tvätta håret, sen blir det frukost för min del. Idag ska jag jobba dag igen, eller eftermiddag kanske jag ska säga? Haha. Jag börjar iallafall 15.00 och slutar 20.55. Rätt skönt tider, right?

Igår tjänade jag 585kr, så jag är nöjd. På 3 dagar har jag alltså fått ihop redan 2100 kr. Rekord! Haha. Så jag hoppas att det går lika bra idag, om inte bättre såklart. Igår efter jobbet så mötte jag upp Jonas, Kim och Sofia. Sofia skulle dock åka hem direkt när jag kom, men Jonas, Kim och jag åkte till donken och åt lite, jag var jättehungrig!! Sen fick vi skjuts hem till mig och så sov Jonas hos mig, det var mysigt! Haha.

Just det. Skrev det aldrig igår men igår vid 11 tiden fick jag reda på att Tokio Hotel inte kommer att ha en signering, utan bara interjuver. Och de kommer hit på tisdagen, alltså den 8e september. Det kommer antagligen bli kaos på arlanda! Jag jobbar ju, så jag vet inte hur jag ska kunna ta mig dit och så. Men jag får väl snacka ihop mig med några! Haha.

Jaja, nu ska jag hoppa in i duschen. Lägger upp bild på dagens sen också.
Ha det bra folket.

Pussen!
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback