Jobb jobb jobb

Har precis kommit hem ifrån jobbet nu. Jobbade ifrån 07:30 till 16:30. Tiden går verkligen fort! Haha. Först kommer man dit, äter frukost, sen ut och leka och efter det blir det lunch och sen mellis och sen ska man gå hem. Imorgon börjar jag 09:00 och slutar 16:00. Ska prata med chefen då också och skriva på lite papper och sen ville hon prata med mig om de behöver mer hjälp osv. Och efter det ska jag ringa Citysälj och säga vilka dagar jag kan vara där ifall de behöver mer hjälp på dagiset. Jag trivs så bra där! Alla barn (och personalen självklart) är så himla snälla.

Imorgon är det fredag och helg! På lördag ska jag och Jonas hem till Sofia och Kim. Där ska vi äta middag och så eftersom att Sofia är ensam. Det ska bli mys.

Saknar Jonas!
Pussen.
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback