Idol snart

Tja.

Sitter och gör ingenting! Haha. Snart börjar idol och det ska jag självklart kolla på. Idag har det gått bra på jobbet. Började 08.00 och skulle egentligen ha slutar 16.00 men eftersom att de är brist på personal så stängde jag idag istället, alltså så slutade jag klockan 18. Men det var najs, dagen gick fort! Vi var i skogen idag också innan lunch, kul med lite omväxling :)

Imorgon börjar jag klockan 11 - 15. Och efter det ska jag äntligen träffa Rebecka. Min älskade slickepott, haha. Vi ska fika eller nåt, men det ska hur som helst bli jätteroligt att träffa henne igen och bara sitta och prata osv.

Nu ska jag fixa mig.

Pusspuss
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback