Hösten är här nu!

Hej allihopa. Jag sitter och väntar på mat, haha.

Slutade halv 5 på jobbet idag, men började 9 så det var skönt iallafall.. Imorgon börjar jag klockan 8 och slutar 16. Känns som om den här dagen har gått skiiitlångsamt, haha. Men men, sånt som händer.

Är helt stelfrusen om händerna känns det som! Skumt. Måste vara för att det är så kallt ute. Känns verkligen som om det börjar att bli höst nu. Regn, blåsigt och kallt. Jag älskar sommren, men hösten kan också vara helt okej.. (OM DET INTE REGNAR!) Tänk att klä på sig en stor mysig tröja och stoppa i fötterna i varma skor, och inte bara ballerina. Haha! Och sen bio på det en höstkväll. Fan vad mysigt! Men som sagt, sommaren äger allt.




Ska träffa Rebecka någon dag den här veckan också. Ska bli jätteroligt :). Saknar dig juuu! Och så saknar jag Jonas också, blää.

Nu ska jag gå ner och äta och sen ska jag kolla på idol och äta popcorn! Det är mina planer för kvällen. Måste sova tidigt, är skittrött.

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback