Hemlis och bio!

Nu har jag precis fönat håret och satt på plattången. Ska snart börja sminka mig och sen ska jag iväg till Globen och köpa en grej först, haha. Efter det ska jag möta Jonas vid åhléns klockan 19 och då ska jag göra en hemlis med honom, haah. Och efter det ska vi på bio med Kim och Sofia. Ska bli skit mysigt!

Idag har jag varit på jobbet och det var skönt att vara tillbaka. Älskar det där stället! Ska dit några dagar nästa vecka också är det tänkt.. NAJS! Haha. Aja, nu ska jag fixa mig. Ha det så bra allihopa.

Puss puss!

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback