Frukost på sängen

Tjo.

Sitter hemma hos Kim alldeles ensam, haha. Han och Jonas skulle åka ner och handla lite mat! Jag ska ha tonfisksallad, hihi. Då tänker jag på Anna och mina kvällar med egengjord sallad som vi kunde äta huuuur mycket som helst utav.

Hur som helst så var gårkvällen skitrolig och mysig. Jag åkte ju först till Globen och där köpte jag ett par svarta jeansleggings! Men på vägen in till stan så ångrade jag mig och direkt när jag kom fram så gick jag och lämnade tillbaka de, hahah. Sen gick jag till skopunkten där jag hittade ett par skitfina skor som jag tror att jag ska köpa! :) billiga också. Klockan 7 kom Jonas och då sa jag att jag skulle bjuda honom på mat! Så vi satte oss på TacoBar och det var jättemysigt. Har verkligen saknat honom, hihi. Efter maten mötte vi upp Sofia och Kim och så blev det dags för bio!

Filmen var bra men ettan var självklart bättre. Så är det nästan alltid! Haha. Efter bion övertalade Jonas mig att följa med hem till honom och sova där. Och imorse kom han in med frukost på sängen, ååååh sötnos!

Aja, nu orkar jag inte skriva mer för tangentbordet är jättejobbigt, haha!
Ha det så bra. Pusspuss
Kommentarer
Postat av: Anonym

vad söt du e som tänker på mig babe

2009-09-19 @ 21:34:50
URL: http://annalinneajoline.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback