Friday I'm in love

Fan vad snygg klänning. Vill klicka hem den, men Jonas har ju mitt bankomatkort. Haha! Hur som helst så ska jag ringa frisören imorgon och be om en ny tid. Ska ju jobba på mammas jobb imorgon så jag hinner nog inte till henne då. Så jävla typiskt! Menmen.. Jag hoppas att det finns en tid snart, så jag slippet vänta så länge.. Jag ska iallafall klippa mig och slinga blont (igen, jag vet.) men jag vill testa igen och den här gången med löshår och inte orange/gult hår. Nej utan jag ska bara slinga det, det blir bäst resultat så!  

Aja nu ska jag sova. Ska upp klockan 6 (!!!) Shit, tidigt.
Godnatt allihopa.

Puss och kram.


Vad tycker ni om klänningen?

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback