Fixat klart mig

Nu har jag precis fixat mig klart och väntar på att Jonas ska komma. Dessutom så har jag städat jättefint, hihi. Om ett tag kommer mamma, pappa och Mattias hem också och då ska vi grilla. Love it! Haha. Pratade med Jonas i telefonen nyss och han sa att när han kom så får jag gömma mig, för jag får inte veta vad det är för någonting som han har köpt. Hihi! Sötnos.

Ikväll blir det antingen myskväll eller fest i Älta eller vad det hette. Vad ska ni göra?
Tänkte ladda upp lite bilder på det jag köpte igår inne i stan med Sofia. Sen får ni en dagens också :)

Det här köpte jag igår:

Kofta - H&M 149:-
Tröja - JC 199:-


Såhär ser jag ut just nu.
Ha det bra så länge.. Pussen!

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback