Fel på datan eller designen..?

hm.. gick in på en vanlig data nu när jag har rast. börjar inte förns om en halv timme! och när jag gjorde det så såg jag även att mitt design ser heeelt konstig ut på den här datan. är det bara den här datan eller? på min data hemma ser den helt perfekt ut..

ni ser min header? där har jag ett mellanrum mellan bilden på mig och sen bilderna på mig & Jonas. där är det typ brunt och den färgen fortsätter sen ner som en lodrät linje ner till menyn och så. på min data hemma ser det jättefint och rakt ut. men här ligger den helt snett?! jag fattar inte varför.. antingen så är det fel på min data eller så är det fel på designen.. haha, I dont know.

skulle bli jätteglad om ni kunde kommentera och säga vad ni ser. om det är så som jag beskriver eller om linjerna ligger precis under varandra?

ha det bra så länge.
och önska mig lycka till!
jag ska faktiskt försöka få skit många orders idag.
Kommentarer
Postat av: anna

FETT SNYGG BLOGG ! du är grym tjejen

2009-09-01 @ 17:18:40
URL: http://annalinneajoline.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback