Drömmar och verklighet

godmorgon! sitter och äter frukost nu och dricker en kopp te med en maaassa honung! för idag har jag jätteont i halsen, haha. efter frukosten ska jag fixa mig och sen blir det iväg på till jobbet, haha. det blir najs! idag kommer pappa och hämtar mig också, fan vad skönt! :D. me like, mjaoow.

inatt drömde jag 2 drömmar. först om Jonas och jag, haha. den var mysig! sen vaknade jag ett tag och när jag somnade igen så drömde jag och Tokio Hotel. haha, shit alltså. det var fan helt stört. de kom in med pistoler och grejer och sen blev det helt kaos. alla vi fans var tvugna att åka och gömma oss i skogen och grejer. stört!

är jättenervös inför veckan som kommer.. vi vet absolut ingenting om vad de kommer att göra, vilken dag de kommer eller ens vart i Sverige de ska. jag hoppas verkligen att de kommer till Stockholm! däremot så tror jag inte att de kommer att ha någon signering eller nåt, de är aldelles för lite planering för de. tror ni inte? de ska nog bara möta media. fan alltså! aja, de kommer andas svensk luft i varjefall! haha.

vill träffa de igen! och nu med deras nya look.
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback