Designen är fortfarande inte klar

godmorgon bloggen!

har fixat till designen lite men den är fortfarande inte klar. så ni får fortfarande ha överseende, haha. idag ska jag jobba dag på citysälj! ska bli spännande.. har aldrig gjort det förut. sen får vi se om jag ringer till företag eller privatpersoner. känns som att det skulle gå mycket lättare till företag, men ja, jag vet inte. har ju som sagt aldrig jobbat där på dagen.

igår gick jobbet jättebra! jag tjänade 675kr. fan vad nöjd jag är! haha. hoppas att de går lika bra idag. idag ska jag ju jobba ifrån 14:30 till 20:55 så jag får ta med mig mat och så, mums! ska nog gå ner och handla någonting som jag kan ta med mig. lite godis eller nåt också kankse! hah. *fet*..

vad tycker ni om designen då förresten?
den är ju inte klar, men tycker ni att det är fint eller skulle jag ha haft kvar den andra? haha.
 

aja, nu ska jag hoppa in i duschen.
ha det så bra så länge!

pussen & kramen.

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback