De kastar fan ägg på barn

Har precis stoppat in en sockerkaka i ugnen! Sen när den är färdig ska jag och mamma göra varsin smoothie! Det blir hallon och banansmak, mums!

Var ju i stan med Anna också och skulle köpa lite grejer.. Men när jag står i kassan så hittar jag inte mitt bankomatkort. Jag letade överrallt men det var försvunnet. Fick panik och ringde mamma och sa att hon skulle spärra det. Jag menar, jag vill inte att nån liten tattarunge ska ta alla mina pengar som jag har på mitt konto liksom, haha. Sen började jag tänka på senaste gången jag använde kortet och kom på - Jonas hade det igår! Så jag ringde honom och som sagt - han hade den i sin plånbok. Hahaha! Blev så himla lättad alltså.

Dessutom så var det någon demostration vid plattan idag. Det var avspärrat överrallt och man kunde knappt komma förbi eller fram. Det var de där irakierna som höll på.. Fortfarande! Jag har absolut ingenting emot invandrare men att de står och kastar ägg på barn och föräldrar som går på plattan och var "inspärrade" (det var irakier runt hela plattan. Både uppe och nere så de kunde inte komma någonvart) där gör mig JÄVLIGT irriterad. Seriöst.. Va fan är felet? Dessutom så stod de och skrek i fan typ 3 timmar. Visst att de kanske har det jobbigt i sitt land, men va fan ska vi i Sverige göra åt saken?!

Aja. Nog om det!
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback