Bio med gänget!

Vet ni vad jag ska göra på fredag? Jag ska på bio med Jonas, Anna och Allam. Det kommer vara första gången jag träffar Allam efter en incident som hände i sommras. Och efter det så har jag inte velat träffa honom.. Lite svårt att förklara eftersom att jag inte kan lämna ut information. Men kan säga till er som undrar att han egentligen inte gjort någonting, utan det var hans vänner som gjorde allt. (Btw så var det då Anna och han träffades första gången, gulligt).

Är så glad för Annas skull. Han är så snäll emot henne, och hon är värd det bästa som går att hitta, och det tror jag verkligen att hon har fått nu. Om du läser det här Allam så ska du veta att Anna tycker om dig väldigt väldigt mycket, så du behöver inte vara orolig. Hon pratar alltid gott om dig :) Och hon har till och med fått mig att tycka om dig bara genom ord och gester, haha.

Vi hade iallafal tänkt se The final destination i 3D. Yttligare en skräckis i 3D, spännande. Hoppas att den är lika bra som trailern..

Kommentarer
Postat av: Anonym

asså du är heeeeeeeeeeeelt uinderbar vill bara ge dig en fet kram nu älskling. LOVE YOU <333333333333

2009-09-30 @ 13:52:17
URL: http://annalinneajoline.blogg.se/
Postat av: allam

haha det va snällt sagt el snällt skrivet :P

ska bli kul och träffas igen och träffa jonas också han va soft asså :)

Men vi ses iaf snart, Peace! :)

2009-09-30 @ 21:36:51
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback