And I'm off

Har precis fixat klart mig. Känner mig helt ful idag, haha. Men eftersom att jag bara ska till dagiset så är det ju faktiskt inte så mycket att fixa till sig för.

Idag börjar jag klockan 11 och slutar 15. Då ska jag direkt hem och duscha och fixa till mig för sen ska jag in till stan och möta Rebecka. Ska bli jättemysigt :). Måste däremot gå till banken och hämta ut pengar på det sättet efftersom att Jonas fortfarande har mitt bankomatkort, hahah!

Aja. Nu ska jag hämta tuggummi :).
Vad ska alla andra göra idag?
Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ska kolla film fast offersig så är det kvälls tid nu ;P

Ha en bra kväll

2009-09-24 @ 20:36:34
URL: http://fiffsverklighet.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback