Tokio Hotel till Sverige

Nu är datumen satta. Tokio Hotel kommer till Sverige 2010. Den 4:e mars spelar det på Globen i Stockholm och den 5:e mars spelar de i Göteborg. Grymt att de har valt att spela två gånger i Sverige, haha. Jag menar, i både Finland och Norge har de bara en konsert - i huvudstäderna. Kanske gillar de Sverige bättre? haha. Nej tror bara det beror på att fansen kanske är fler här.

Längtar iallafall! Tror däremot att jag ska köpa sittplats, jag orkar verkligen inte köa i 100 år för att få en bra plats där man ser någonting. De går bra utomlands, det är en annan grej. Men inte i Sverige. Ska nog bara satsa på hotellet då och kanske arlanda.

Någon mer än jag som ska på konserten?
Biljetterna släpps iallafall den 26:e oktober klockan 09:00.

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback