Starbucks till Sverige.

Nu kollar jag på inlåst, hihi. Ligger i sängen och ska sova efter programet ska jag sova. Klockan ringer imorgon klockan 05:45. Tidigt va? Haha. Men jag ska faktiskt inte klaga! När jag praktiserade som bagare gick jag upp vid klockan 05:00 ungefär, eller tidigare. Det sög, eller ja, tiderna som bagare/konditor suger, haha. Never again! Usch, det är det tråkigaste som finns.

Jag och farfar pratade faktiskt om det igår.. Varför jag utbildade mig och inte jobbar som det nu. Som sagt jag utbildade mig till bagare/konditor i 3 år, och nu tycker jag att det är så j*kla tråkigt. Bara tanken, gå upp tidigt, stå och rulla en jävla bulle, in i ugnen, klart. Hahah, nej fy. Inte alls min grej! Jag och farfar kom fram till att jag är mer en sådan person som tycker om att jobba med människor - och det är så sant! Kul att prata med degen liksom ..

Imorgon öppnar jag, (07:00) och sen ska jag någonstans och shoppa, hihi. Efter det ska jag träffa Jonas!

Btw Starbucks kommer till Sverige! Den första ska öppnas på Arlanda. Sedan kommer det förhoppningsvis några centralt i Stockholm city, tjoho!

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, jag har bara varit där en gång och det var i Dublin. Men jag älska det :D

2009-10-24 @ 03:01:24
URL: http://sofiawahlby.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback