Städardagen

Åh shit. Jag är helt slut! Ligger i sängen och pustar ut just nu, haha. Jag har:

- Bytt madrass i sängen (vi köpte en ny idag, tjoho!)
- Bytt lakan
- Hjälpt mamma & sandpappra  & måla en del på min vägg.
(ni kankse undrar varför? Jo, jag hade ett par klister blommor ifrån IKEA förut, men de ramlade bara ner så dum som jag är så limmade jag fast de med superlim, hha. Så limmet går ju inte bort.)
- Dammat
- Dammsugit mitt rum + övervåningen.


Känner mig duktig, wiho. Ska fota sen och visa er. Ikväll ska jag kolla på inlåst, tycker det programmet är jättebra. Kommer säkert somna, haha. Men det får man göra!

Idag började jag klockan 11. Lunch direkt och under vilan så gick jag ut med de lite större barnen och sa att de skulle rita av en person/kompis på dagiset och efter det frågade jag lite frågor om varför de just ritat den personen osv. Tycker att de gick jättebra och de var superduktiga!

Måste bara skriva en liten rolig grej som jag frågade en tjej igår på dagiset. Svaret är så himla klockrent, haha.
Jag: Vart kommer din pappa ifrån? (Hörde att han hade dialekt när han lämnade henne och skulle se ifall hon visste vart i Sverige det var.)
Flicka 5 år: Ifrån farmor :)

Tycker det var så himla roligt svar! Och hon var jättestolt och glad över sitt svar, haha. Men hon hade ju faktiskt rätt! Nu ska jag fortsätta städa lite, puuh.
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback